Våffeldagen..

God kväll Våffla!

Jag åt ju mina årets våfflor i måndags, så det blev inga idag. (Beror mest på att jag inte har något våffeljärn..annars skulle nog magen varit full av våfflor nu, istället för kött och ris och popcorn..) Haha. Nu är jag trött, så jag funderar på att krypa ner i min gosiga säng. Har sovmorgon imorgon (om någon egentligen kan kalla halv nio för sovmorgon..) men Johannes skall åka på träningsläger imorgon tidigt, så jag blir nog väckt redan innan halv sju. Gött? Tur att jag är en sömntuta och kan somna om ;) Till på söndag är de borta, så på fredag är det tjejmiddag med alla tjejer som är tillsammans med någon från laget.. (Så kallad fotbollsfruar-träff) Haha ;) Jeejj. Skall bli massa kul. Men som sagt, nu är jag trött så good night. E.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0