Lördag: Sara, Bliss, Lounge(s)



Fort. från föregående inlägg.

Jag och Emelie hade hela lördagen planerad, men typiskt också så sover vi bort halva dagen. Men det var väl lika bra det, att få vila ut ordentligt. Så frukosten på Espresso House blir istället lunch klockan ett på Espresso House. (Men jag tog ändå en scone och chailatte, det var ju ändå frukost för min del) Och jag kan säga att det var heeeelt galet på Espresso House. Bara Emelie vet vad jag menar, och kanske Sara som var med mig i luren under hela stå i kö-beställa-hitta bord-knö in alla mina väskor-byta bord-lämna både dator och mobil liggande på bordet-springa till det andra bordet-få med mig alla väskor-tiden. Ja svårt att förklara, men g a l e t  var det iallafall.

Vi shoppade på stan. Jag hittade leggings a la Kling, och skor. Vi shoppade så länge att vi inte hann sola som egentligen var tanken. Men ääh, vem behöver vara brun på vintern? ;) Får iallafall bli en annan dag.. Jag åker istället för det är nästan dax för ny utgång. Sara och jag förfestar lite hemma hos mig med massa gott, sedan bär kvällen av via Bliss och avslutas på Lounge(s). Goda drinkar och good music präglar denna kväll. :) Sedan tappar Sara rösten vid tre, så vi åker hem :) Hhihi. Här är iallafall kvällen i bild:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0