'My-back-hurts'-day



Jag har ont i ryggen. Real back pain! Ha-ha, barnen är tyngre än vad de ser ut.. Jag slänger ju alltid runt med dem i luften och leker flygplan med barnen och bär dem hit och dit och gosar med dem i famnen, och allt detta tillsammans har bidragit till r y g g - o n t ! Ja, men jag får ta och gå på några massageisar, för jag kommer inte sluta bära på alla sötisar på dagis.

Idag kunde jag gå hem en timme tidigare, för redan klockan fyra hade alla barn blivit hämtade.. Man har sådan tur ganska ofta på jobbet faktiskt :)

Imorgon blir det tjejkväll hos Emelie. Vi skall dricka vin och äta goda rotgrönsaker i ugn. Men nu måste jag packa, kolla klart på Vad blir det för Mat, och snart gå och lägga mig. Börjar redan klockan 07.00 imorgon. OJ!

Love. E.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0