Fredag: Emelie, Park Lane


God morgon! Your weekend was good? Min har varit livad och full fläkt. Vi börjar med fredagen. Jag och Jennifer hade en lugn dag på jobbet. Och då menar jag verkligen l u g n ! Vi hade två barn på vår avdelning. Fram till lunch. Efter lunch hade vi bara ett litet barn att ta hand om, och hon skulle sova middag över 2 timmar efter lunchen. Jaha, tänkte vi. Mycket att göra här ja. ;) Vi satt och drack kaffe och pratade i några timmar, barnet vaknar och jag går hem. Det var min arbetsdag det. Joooobbigt att jobba på dagis va? ;) Or not. :) Jag åker hem till Emelie, med vindruvor och chilichoklad och vi dricker vin, fixar iordning oss och har en riktig tjejkväll, och kvällen avslutas på Park Lane..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0