13:10

Mmm, blev väldigt sugen på att sticka ner till Espresso House för en sån här god frukost/lunch/fika.. Det är, tycker jag, det godaste de har där. MUMS. Men så fort jag kollar ut i detta slask-snö-regn-vädret så vill jag bara stanna inne.

Skall snart packa min lilla rosa rullväska (alltså resväska på hjul, om det var någon som inte förstod) ;) Ja, varje gång jag skall någonstans en natt så ser det ut som jag skall flytta..

Skall till Baby och Björkö idag, för en ny arbetsvecka på dagiset. Guu vilket lyxliv man levde innan man började jobba.. Jag menar inte att jag inte vill ha något jobb, för det är det bästa som hänt på länge, att jag fått heltid på dagiset (och på den avdelningen med alla de söta barnen) ;) Det jag menar är bara, att förut kunde man gå upp när man ville varje dag, göra vad man ville under dagen, slappa, glömma bort vilken dag det var, inte tänka på någonting.. Men man tröttnade på det ganska fort märkte jag.. Men det skulle vara skönt om man fick ha det så bara ibland...

Ha en bra dag! Love. E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0