Dagen med skumpa, båt och fotboll

Igår var jag och Jossa och solade och badade(!) på dagen, vi käkade lunch tillsammans och sedan åkte vi alla till Öckerö för att se finalen i Skärgårdscupen. Björkö vann! Jeejj. Men det var en riktigt lång match, och tillochmed jag(!) tyckte det var spännande. Vi hade massa kul, Jennifer var där och vi drack skumpa alla fruar ;) Mer om kvällen kommer sedan. Mina ögon är så trötta nu. Svej!

På väg till matchen. Sofia, Maria & Emelie

Jag & Jossa

Johannes satte sin straff.

Efter en superspännande match mot Öckerö vann dem, efter straffar!

Kära älskling har nummer 15.

Vilken tur att de vann, så att de var glada resten av kvällen..

Baby!

Jag. Nu var matchen slut

Sofia, Jossa & Jag. På väg hem för att börja fixa ordning oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0