My lovely day


Nu skall jag krypa ner hos Baby. Han snosar redan. Idag har varit en helt underbar vara-helt-för-mig-själv-dag. Promenerade ner till stan, köpte glass på vägen, gick på lite mysiga bakgator, där jag aldrig annars brukar gå. Gick i massor av mysiga affärer. Second hand, inredning, prylar... på gator som jag aldrig brukar besöka. Det har varit en helt underbar dag helt enkelt. Kunnat strosa runt och bara vara för mig själv. Efter stan åkte jag förbi Emelie. Och nu har jag och Johannes satt i oss lite kexchoklad när vi kom hem. Sssshhhh, nu måste vi vara tysta.. Good night.

Kommentarer
Myran

Fina bilder, saknar dig :( Min älskling bebis. 2 år snart :(... du måste komma hit snart!! flytta hit i höst!!!

2009-07-15 @ 09:53:39
Myggan

Svarar här, man kan väl inte kommentera på din blogg? Jaa, å du förstår nog inte hur mycket jag saknar dig. Ja, mig behöver du inte övertala. Du får övertala Johannes, så flyttar vi på direkten :)

2009-07-15 @ 10:24:35
Nadja

ah motljusbilder<3

2009-07-15 @ 21:55:14
http://nayjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0