Michael

Kan fortfarande inte förstå att Michael Jackson är död. Och jag kan inte heller förstå varför det känns så konstigt att han inte finns längre. Jag menar, jag kände ju inte människan! Men det gör det. Han var så otroligt duktig. Kommer alltid att undra hur han egentligen levde sitt liv och vad som är sant och inte...

Och kolla in detta. En hyllning till Michael. Och här, för att se en av de, enligt mig, bästa låtarna. Jag ryser när jag ser den live. Vad bra han är! Och den här låten, som också är från Dangerous Tour, är också så bra och gaah vad
G R Y M han är! RIP







Kommentarer
Betty

Kan inte fatta det heller... Även fast man inte kände honom eller ens träffat honom så känns det ändå så sorgligt:( Men hans musik kommer att leva vidare för alltid, den går på repeat hos mig nu, och han hann verkligen uppnå mkt under sina 50 år här på jorden. Otroligt alltså! "But I think he's at peace now."

2009-07-12 @ 20:56:58
http://ultimatenicole.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0