Skall dessa också bli mina?

Jag och Emelie bestämde oss rätt snabbt för att träffas på stan idag. Det var minsann på tiden! Vi startade dagen med varsin islatte, för att orka med de närmsta timmarna av strosande på stan. Vi satt och babblade på Espresso House ett tag och sedan hittade jag de mest underbara skorna. (se nedan) Efter några timmar åkte hon till jobbet och jag snodde med mig Johannes dator och smet ut och satte mig på en jättemysig liten gård. (Undrar om den ligger mitt över Nordstan?) Skrev klart mitt CV och ja, nu är det klart! När jag kom tillbaka till Johannes kontor hade han köpt den perfekta mackan; med bara saker jag tycker om; mozzarella, pesto och tomat! Mums!




T-shirt: Gina Tricot, Kavaj: H&M, Jeansshorts: H&M, Skor: Scorett, Väska: Beyond Retro, Skärp: Lindex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0