Sorry! No pics

Förlåt för dålig uppdatering. Men min dator har fått hel-fnatt. Tydligen grafikkortet, men det får en haj ta hand om imorgon. Dell skickade en service-kille som (förhoppningsvis) kommer imorgon! Så nu sitter jag med mammas uråldriga dator och blir tokig. Och ingen inspiration får jag att blogga heller, när jag inte kan lägga in bilder. Nä, men snart kommer Johannes hit och då orkar jag förhoppningsvis blogga lite från hans dator..

Idag har jag och mamma spenderat dagen till att rensa i källaren. Vi har helt glömt bort både lunch och middag. Vi har slängt i oss var sin bit cheese cake (från igår) och lite choklad, sedan har vi kollat på mängder av diabilder som vi hittade i källaren. Och vilka fynd jag hittade. Jag måste gå ut och kika i mina två stora kassar jag fick med mig upp med allt möjligt kul. Ses sen! LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0