God middag!


God middag! Jag slängde in några färskpotatisar i ugnen,. marinerade med sambal oelek, olja, lite kryddor och salt, till lunch. Till det hade jag sallad, morötter och en grönsaksbiff. Det var gott. Punkt.

Till en helt annan sak förresten; Att det finns så mycket roligt bakom spisen. Det visste jag inte. Jag har aldrig dragit fram spisen sedan jag flyttade in till J. Och han har nog inte heller gjort det, sedan han flyttade in. Och de som bodde här innan har säkert inte heller gjort det. För herre min skapare vad ä c k l i g t. Undrar hur många spindlar jag dammsög upp? 3? 5? 6?

Men nu är det gjort, och det känns skönt. Funderar på att åka och köpa målarfärg. HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0