Andrum


Mamma ser glad ut ;  ' Att jag fick plats med så häääär mycket på tallriken!!! '

För ynka 69 kronor fick man plocka hur mycket som helst av den godaste buffén jag ätit på länge.


Mamma ville promt bjuda mig på lunch idag, efter en timmes bilkörning på bilskolan. Och det är klart man inte säger nej till det! Vi gick till Andrum. Och snacka om att vi blev nöjda. Det var bara att proppa på hur mycket man ville på en tallrik. Och allt var vegetariskt. Helt suveränt. Och gott var det. Nästan fööör gott för byxknappen dock. (Jag är fortfarande mätt)  Sedan gjorde vi en runda på stan och en Chai Latte fick vi i oss på vägen också. Nu har jag precis kommit hem och skall ta och krypa ner i soffan och gosa in mig i en varm filt. Hej sålänge!

Kommentarer
Sissi

Grattis, du är en av finalisterna i veckans blogg hos mig! :) Nu är det din uppgift att samla ihop så många röster som möjligt genom att tex. länka till inlägget och be dina läsare rösta på dig, eller på annat sätt sprida länken.



kram & lycka till! :)

2009-07-31 @ 12:16:07
http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0