BIIINGO-LOOOTTO

Ja, nu kom jag och Johannes precis hem från en snö/regnig/slask-promenix från hans föräldrar. Vi har spelat Biiiiingo-Looootto tillsammans allihop. Haha, så himla skojjigt. (Nördar är vi allihopa) ;) Men jag tror inte jag spelat sedan Loket var med i vevorna. Och vad har hänt med de gamla hederliga lila luckorna med nummer där man hängde en liten sak för att visa att de redan var tagna?? Men iallafall, vi var ju bara tvugna att spela, eftersom halva publiken bestod av nära vänner. Eller iallafall 20 st av dem. (Och Johannes var med på ett foto i tv) haha ;) Så här var det, Elisabeth Andreassen (jag visste inte heller vem det var innan idag) är någon schlagerdrottning som varit i final massa gånger och vunnit och haft sig. Hon är iallfall uppvuxen här ute i skärgården och hennes bror är engagerad i ifk Björkö (där mitt lilla fotbollsproffs och alla hans kompisar spelar), så BingoLotto delade ut 10 000 kr till dem denna kväll. Så visade de massa bilder, så där kom Johannes upp bland massa små fotbollsspelare.. Ha-ha, jag skrattade ihjäl mig. Så hade vi fått massa biljetter till Bingo-Lotto idag, men vi hoppade det. Kände inte riktigt för det. Men många andra nappade på det... Tyvärr ingen vinst :( Puss och kram! (Loket,, kom tillbaka med dina lila luckor!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0