BIO? UMGÅS OCH DRICKA VIN? FREDAGSMYS!

Efter att ha velat lite fram och tillbaka och efter att ha känt efter i våra huvuden och näsor så blev det varken bio eller dricka vin och umgås med vänner ikväll. Jag och Älskling kände oss helt enkelt för hängiga. Johannes har blivit förkyld i sin lilla nos så han bara snörvlar. Och jag, ja jag har fortfarande ont i huvudet från min förkylning och känner mig allmänt trött. Så vi kilade ner till Ica och inhandlade lite fredags-mys istället. Det blev ostbågar, nötmix, choklad, apelsiner och skorpor. Skorpor är nog bland det godaste jag vet. Kardemumma-skorpor med massa smör på. Till teét. Det är iallafall vad jag nyss ätit till kvällsmat. MUMS. Men iallafall,, det blir fredagsmys för mig och min baby ikväll. Bio får vänta... till, kanske nästa helg? Och vi var även hembjudna till en av Johannes kollegor, Emma, ikväll. Men det får också bli some other time.. :) För tonight blir choklaaaaad våran vän;) Och apelsiner med massa c-vitamin som skall göra undervärk och ta bort alla spår av snuviga näsor och prositar. ;)

Love, Ella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0