SICKBLÄSJUK

GOD MORGON!

Jag är fortfarande sjuk. Jag får bli frisk imorgon istället. Blaaääähhgg vad jag hatar å vara sjuk. Måste bli frisk snart! Åå, jag vill bygga ett pepparkakshus. Synd att vi inte har delarna hemma. Vi har inget nyttigt hemma. Inte för att pepparkakshus är så nyttigt, men att bygga det innebär lite tidsåtgång.

Jag vet inte vad jag skall göra idag egentligen. Om bli sjuk hade stått i min kalender så hade jag passat på att handla massa gott o nyttigt innan jag blev sjuk, och jag skulle skaffat sims 2 på datorn eller något annant kul spel, eller kanske ett spel till x-boxen. Ja ja. Nu får jag ju chansen att ligga på soffan ännu en dag. JEEEJJ JIPPIE Vad glad jag blir...


Blååå.. FRISK FRISK FRISK. SNAAAART...









































Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0