God(is) morgon

Jag hatar datorer! Blääää! Varför vet man inte vad man skall göra när de krånglar och när det bara kommer upp miljarder siffror och konstiga ord på skärmen? Gaahh jag känner mig helt hjärndöd när det kommer till krångel med datorn. Blä. (Och så åker min internetsladd ut hela tiden)

Visst är naturgodis det absolut godaste som finns? Jag älskar det. Och sitter just nu och käkar upp mammas goda yoghurt-natur-godis, medan hon är på jobbet..  ;)

Och Riesen, jag har börjat älska Riesen! Gott! Gott! GOTT-gris!

Ja, jag är kvar hemma hos min lilla mami, tills ikväll, för då hämtar förhoppningsvis Älskling upp mig och kör hem till oss:) Jag saknar honom så. Vi har inte setts på hela helgen... Haha. Länge va?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0