Movie night


Den egentliga planen för söndagskvällen var att gå ut och dansa loss med Minna. Men vi båda var otroligt trötta, så dansandet får vi skjuta upp. Jag och Johannes åkte till videobutiken istället och hyrde filmer. Det blev verkligen en hel eftermiddag och kväll med Public Enemies, Johan Falk 5 och Twilight. Public Enemies har jag velat se ända sedan den gick på bio. Eftersom min älskade Johnny Depp spelar huvudrollen! :) Och den var bra. Johnny Depp gör den bra. Han gör alla filmer bra. Johan Falk-filmerna är ju sådär bra måste jag ju säga, men vi måste se alla, eftersom vi börjat se på dem. Och Twilight har jag ju hört så mycket gott om så jag var bara tvungen att hyra den, och den var riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0