Friday


Igår var jag på stan hela eftermiddagen med mamma. Skulle kolla lite julklappar tillsammans. Vi fikade med Johannes. Kan någon gissa vart? ;) Men på kvällen var jag och Johannes bjudna hem till Maria och Peter. Eller så var det vi som hade bjudit in oss själva. Kan varit så;) Vi köpte iallafall med oss lax och lite annat gott för att laga en smarrig middag tillsammans. Så det blev glögg och middag, lite vin och idol. Varför gör man inte sånt oftare tillsammans med sina vänner? Det är ju den perfekta kvällen. Laga middag tillsamans och bara mysa. Nu skall jag hoppa i duschen, fixa ordning mig lite, hämta Johannes på träningen, åka in till Hagas julmarknad tillsammans och ikväll skall vi på födelsedagsmiddag:) Hej-svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0