Försenat: Julafton

Guuuuuuuud. Förlåt! Har nog för tillfället varit världens sämsta bloggare. Men jag har jobbat så fasligt mycket. Eller ganska mycket iallfall... Hur i hela världen hinner alla blogga som jobbar full time? Jag är helt död innan jobbet (zombie). Och jag är helt död efter jobbet. Hur gör man? Julen har iallafall varit superb. Mysig. Precis som den skall va. Jag bjuder på några julaftonsbilder, men mer än så hinner jag inte, för nu är det dags för glöggmys med Jonna och Jonathan. Hej!

Jag hade för övrigt en helt fantastiskt perfekt jul. Synd bara att man inte fick några fler lediga dagar runt jul. Har varit lite stressigt. Men allt var riktigt mysigt och bra! :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0