Yellow/black


Minna har lekt med mitt ansikte igen. Ja, ni ser ju vilka färger hon använde idag:) Geting-färg! :) Hon kommer bli en väldigt bra make up-artist tror jag-trallala. Imorgon skall hon även få klippa av mig mina slitna toppar. Det behövs kan jag lova er!

Men idag har även varit min första dag på Åhlens. Typiskt mig så missade jag precis bussen och kommer såklart försent första dagen. Bra jobbat Elenore! Men jag kan inte hjälpa det. Var tvungen att gå upp 5:30 idag (och när gjorde jag det senast? Är inte precis van vid early mornings) och jag har inte kunnat sova på hela natten, för jag har drömt att jag skulle komma för sent och blev livrädd varje gång jag vaknade och trodde absolut att jag försovit mig varje gång. Gaaah, men imorgon är jag iallafall ledig, så i natt hoppas jag på sömn. God natt!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0