Indiansummer

Varför köpte jag Oboy när jag var i affären för ett tag sedan? Jag har blivit helt besatt. Gud så gott det är!

Har varit i stan en sväng idag. Inte för att kolla på något särkilt, utan mest för att åka till glasmästaren, hämta vårt bredband och lämna tillbaks ett par skor. Vi passade även på att käka lunch. Indiskt. Och fixa klart det sista på mitt CV.

Jag har även ringt och bokat tid hos vårdcentralen för att se om det finns någon sorts medicin jag kan få för mina myggbett som alltid växer sig gigantiska. Ni kommer väl ihåg myggbettet på läppen förra året...? Om inte, kolla här! Hahaha. jag dör. Och det på handen har svullnat upp ännu mer idag, så jag kan inte börja mina fingrar för det stramar åt så hårt då.


Kan verkligen rekomendera Mother India, mitt i stan, utanför Nordstan, om man skall käka lunch. Man fick mycket, man fick maten snabbt, det var bra lunchpris och det var supergott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0