Utkast: ...

Johannes & jag

Riktigt rolig minigolf, men jag var långt ifrån bra på det...

Johannes däremot, han kunde sin sak - och vann!

Till och med mamma var bättre än mig.. haha ;(

Imorgon är det åter igen dax. De höll på för fullt att bygga upp inför Way out West, i Slottskogen

Efter minigolfen, så promenerade vi bort till Linnégatan och käkade lite lunch


Och så delade vi på tre sortes efterrätter:)

Jag och Johannes hämtade upp mamma på förmiddagen, för att åka ner till Slottskogen och spela minigolf. Men inte sån där tråkig minigolf med fyrkantiga trä- banor. Nej, här kändes det som riktig golf. Hur mysigt som helst. Rekomenderar starkt! Men nu ni, så skall jag lägga mig. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0