En underbar dag


Vi har haft en underbar pojkvän-flickvän-dag idag. Eftersom jag var sjuk igår, och inte kände mig helt hundra idag, så kände jag att en hel dag på stranden funkar inte. Så vi tog bilen (och jag passar alltid på att övningsköra) till Haga och strosade runt där i små butiker och på kullerstenarna. Sedan åkte vi till Lindholmen och Eriksberg för att fika vid vattnet. Helt underbart. Nu har vi suttit på altanen, ätit gott och spelat spel, och nu har vi förlyttat oss in, laddat upp med massor av cheezrings och cheddarpopcorn. Och för er som har kanal+ så går Juno nu. (bland de bästa filmerna). Later!

Kommentarer
Josefine

Älskar klänningen!

2009-08-10 @ 16:32:04
http://joossann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0