Sista kvällen


I torsdags var det sista kvällen för Hamngatan. Det var varit en riktigt bra klubb i sommar. Tyvärr börjar sommaren övergå mot höst nu, så vi får återgå till Avenyn igen...

Vi hade iallafall, som sagt, en riktigt livad kväll/natt. Vi käkade först, helt gudomliga små rätter och delade på en flaska rosé, och sedan var det fest hela natten lång, och det var sjuuukt kul. På mig hade jag min sammetsklänning från H&M.

Igår var det festival istället. Men istället för stå och knö för en öl i baren, så stod jag på andra sidan baren igår. Och det blir samma sak idag. Börjar klockan sex. Så fram till dess skall jag bara lata mig och käka delicato chokladbollar. Visst är livet underbart?!


Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0