It was a good night


Johannes och Lille Elliot (världens största fotbollsfan. IFK såklart)

Towe och Andreas. Och Tom och Malin.

Myggor ja, varför finns dem? Eller kanske mer, varför är jag allergisk? Och varför verkar de älska mitt blod? Jag fick två myggbett precis under varje skinka och det ser just nu ut som att jag har 4 skinkor. Jag kan inte sitta ner, det gör ont när jag går, det är helt hårt och svullet och kliar som aldrig förr. Sedan fick jag ett mitt på handen så i princip hela handen har svullnat upp och det ser ut som att jag har påsshukan på handen. Kul! Sedan ett myggbett två fingar (ont) och två gigantiska på vaden. Jeeej!

Igår satt vi på Tom och Camillas soliga altan och drack vin, käkade gigantiska kräftklor och krabbklor som Camilla tagit med sig hem. (Tänk 400-kronor/kg-klor gratis!) Vi satt och umgicks till sena kvällen. Underbart! Tom, Camilla, Elliot och Andreas, Malin och Andreas, Andreas och hans tjej Towe, Jag och Johannes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0