Never three


Jag blir nu rent ut av tokig på Tre. Nu fungerar inte internet på min dator. Vi lämnade in det för ett tag sedan, men när vi fick tillbaka det, så gick det inte att installera på min dator. Så idag var vi inne med dator och bredband och hela fadderullan, men icke. De kunde inte lösa det. Så nu måste jag kontakta tre support. Gaaah, typiskt. Jag orkar inte. Jag har ingen lust med ytterligare sådana där långa och många samtal för att få något att fungera. Kunde de inte bara ge oss ett nytt modem?

Jag kan inte åka till stan utan att köpa en glass, när det är sol, varmt och fint väder...

Tunika fr Lindex, Svarta slitna jeansshorts fr H&M, Klackar fr Scorett och tygpåse fr Elin Kling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0