Påskägg

Äntligen fredag, äntligen! En härlig dag på jobbet är avklarad. Det var ovanligt många barn för att vara fredag, men det var väldigt lugnt för att vara så många barn. Så vi har haft det bra, med mycket apelsiner, kaffe och choklad, och en potatismos-prinskorv-igelkott ;) Ja, Elliot har varit här en sväng och tjoat och skrattat med Johannes.. Spelat Twister har vi också hunnit med.. :) Men det var mest jag som spelade. Det slutade med att jag stod på alla fyra och kämpade för livet, och Johannes och Elliot gjorde såhär:


Så istället tog jag mitt påskägg som jag fick av Johannes mamma idag, och satte mig vid datorn.. Blir en lugn kväll ikväll. Tacos och bara Vi. Later. E.


Mmm det var inte något äckligt lösgodis i ägget här inte, nej, utan det var riktig choklad. Precis som jag älskar. Precis som det skall va..


Kommentarer
Anonym

Nice påskägg:)

2009-04-04 @ 15:58:11
http://KarinOlofsson.se
Anonym

ååååå gott har inte hunnit provsmaka ännu:)

ses imon E

2009-04-07 @ 09:01:50

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0