Johanna, Lounge(s), Sara, utgång...

Igår var det party. Först en heldag på stan med min älsklings-Johanna som är på besök från London! Jeeejjj. Vi shoppade och hoppade, och köpte glass. Mums-Mums! Sedan var det hem och fixa sig inför kvällen. Förfest hos Sara. Hur nice som helst. Vi var ett gäng tjejor. Och efter allt skratt och prat så bar det av till Lounges. Proppat med folk, men vi kunde gå rakt in. Lounge är riktigt bra, en av mina favoriter. Terrass med bambu och kuddar, dansgolv och en mysig buddahlounge. Men det var faktiskt föööör mycket folk där igår. Så jag och Joh åkte därifrån strax efter två. Lägger in några bilder nu, innan det blir bedtime for me. Night! E.

Mammas balkong är inte helt fel en solig eftermiddag

Goda drinkar mixades hela kvällen

Min älsklings-baby-bästis Johanna, and me

iiiihhhiihiii

Sarah & Elin

Vi tog spårvagnen till Lounge, och vad finns att göra där, förutom att ta kort..?

Jag & Lotta

Jag var glad som aldrig förr...

Söta Johanna! Vi testade dansgolvet en liten stund..

Nu var det dags att gå hem, i denna outfit.

Kavaj och kjol från H&M, skärp från Lindex, klackar med nitar från Bianco.
Linnet vet jag inte vart det kommer ifrån, och väskan är köpt på Korfu,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0