Hello, Stockholm!

Idag har vi (jag och Moster) strosat runt i mina (kan man kalla det?-) 'hem'trakter. Där jag bodde en gång i tiden. Och så har vi såklart hunnit med femtioelva olika affärer och Espresso House även idag. Finns det något godare än deras scones med cream cheese och hallonmarmelad tillsammans med en latte, chai latte eller juice..!? Ja, mysigt har vi haft iallafall. Det är första gången jag ser Louise och Kjelles nya lägenhet. Jättefin och helt perfekt nära till Stockholms-shopping:) Perfekt! Idag hade jag den mysiga skjortan från Jack&Jones, leggings med nitar från Gina, sjal från H&M, mina indianinspirarande skor  från DonDonna och skinnjacka på det, från Mission.

Här bodde jag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0