Hemmafruga? Eller partyfluga?

Hej och hopp!

Jag är helt klämd. Jag har klämt hela mitt ansikte nu så jag känner mig helsvullen.. Haha. Snyggt Elenore!


Här är mina små planterade blommor:) Gaahh, jag har blivit en riktig hemmafruga. Hate it! Men snart skall det bli andra bullar. På torsdag skall vi fira Sara som fyllt 21 år. Kongratjolations! Då blir det paar-ty. Och nu när det blivit så lovely weather så skall jag börja ta mig till stan mer och spendera eftermiddagarna och helgerna på uteserveringar. Gaah, M y s i g t ! Jag har iallafall tagit en promenix efter jobbet idag och funderar nu på om jag skall till stan och kika efter mina älsklingsskor från Zara eller om jag bara skall ta det easy och vila mitt lilla huvud och mitt klämda ansikte..  Later. E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0