JAG VILL OCKSÅ...



Jag vill också kunna göra goda middagar. Både komplicerade och enkla middagar. Och baka bröd. Jag vill kunna baka bröd också. Så som hon som gör maten på dagiset. Mmm, nybakat bröd har det varit nu i flera dagar. Och så, såå god mat. Eller som han i Vad blir det för mat, vad heter han nu igen? Iallafall, han är min och J's matlagningsidol. Haha. He is. Han är ju helt makalös. Jag vill tycka det är roligt att laga mat när jag kommer hem. Men det gör jag inte. Jag orkar bara inte. Boring. Jag önskar verkligen att jag gillade det och att jag orkade ställa mig framför spisen och steka och hacka och koka och blanda och salta... Men jag gillar bara att äta maten. haha.  Jag vill göra god mat till Älskling när han kommer hem från work. Men det blir oftast tvärtom. ;) (tur att jag har min egna lilla kock hemma;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0