I'm the queen of my world

Jag tror att det man verkligen vill, det klarar man av. Det gäller bara att se framför sig att man klarar det. Se framför sig hur man lyckas med sitt mål. Det gäller bara då att först ha ett mål. Så man vet vad man strävar efter. Jag skall börja jobba med det idag. Komma på vad jag egentligen har för mål, vad jag vill göra, vad jag vill uppnå, vad jag vill ha. Sedan skriva ner det så jag alltid kan plocka fram det och titta på det. Sedan se det framför mig i mina tankar. Det är min moster som lärt mig tänka positivt, att jag skall se bilder framför mig och hur jag skall gå tillväga för att lyckas med det jag vill. Hon har tjatat om detta i flera år, gett mig böcker om det och jag skall verkligen bara suga upp allt som hon har sagt och som står i böckerna. Ta lärdom från det. Och testa jag med. Vissa saker som hänt dem som testat att tänka och se framför sig vad de vill ha, verkar nästan vara mirakel. Hur man skall göra och gå tillväga står i boken.  The secret  heter den. Jag har bara läst vissa delar ur den, men jag tänkte att jag nog skall ta och läsa några delar till.












Nä, nu måste jag storstäda hela lilla huset. Överallt skall det skrubbas, dammas, dammsugas, plockas ordning och lukta gott. Tråkigt, men det är så himla härligt efteråt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0