HEMSKT...

Hej Svejs.

Slutade jobba idag klockan halv två, efter att ha ätit en supergod hallonbakelse. Alla fröknar fick äta lite gotti idag. Men inte barnen, mohaha.. ;) Neee.

Det har brunnit på dagiset. Så hemskt. Det var i fredags kväll. Och det var inte en olyckshändelse, utan den var anlagd. Jag tycker det är så himla läskigt att några/någon vill bränna upp ett hus. Vem gör något sådant lixom? Och ett dagis också ! Tur att det inte var några barn där då och att de hann släcka elden relativt fort. Men det har varit poliser där idag hela dagen och tagit foton och samlat in bevis. Lite csi över det hela. Och tekniker har varit där och sett till att man kan vara inne på dagiset och så. Men så läskigt att någon planerat att bränna ner huset. För de hade använt tändvätska och så. Fy.

Nu dricker jag det godaste som finns; Brämhultsjuice,  och bara tar det lite lugnt. Längtar efter Älskling, som haft sin första arbetsdag på nya jobbet idag. ÅÅ vad jag saknar honom :) Och så längtar jag ju efter glass också. Vi köpte nämligen 2 Ben & Jerry's igår. Snart har vi testat alla smaker. Men jag väntar tills han kommer hem, då är det Caramel Chew Chew eller Cookie Dough som väntas. ;)

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0