STAN BANAN

Fan, min mobil är helt död. Och jag har glömt laddaren hos Johannes. Jäkla skit. (Jäkla oflyt hela tiden) Jag känner mig helt handikappad utan mobil. Tänk när det inte fanns några mobiler. Eller några telefoner över huvud taget. Hur klarade man sig? Haha. Jag skall iallafall köpa en till laddare.

Tog bussen från Johannes till stan och hem. Passade på att testa så internet funkade även på bussen ;) Och det gjorde det! Och här hemma också! Haha. Bra köp.

Nu tänkte jag promenera ner till stan, eftersom det är så himla fint väder, och innan det är dax för räkmacka hos mormor. Det är lite födelsedagsfirande i efterskott för mormor (som fyllde i onsdags). :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0