SPRINGA - GÅ - SPRINGA

Ut och gå, gå, gå. Jag måste börja gå ut och gå eller springa mer. Jag har ju inte haft ett gymkort på ett väldans tag. Så jag har ju tänkt att gå ut och springa istället. HA HA, Yeah right. In another life maybe. Nä, men jag tycker verkligen att det ser så himla härligt ut att dra på sig joggingbyxorna och snöra på sig springskorna och bara vara ute i friska luften och springa. som man ser alla andra Svenssons göra. Men jag kan bara inte få ut min feta röv och göra det. + att jag faktiskt har en annan liten anledning, till varför det aldrig blir av.. jag får nämligen så himla ont i smalbenen - i skenbenen. Jag tror att jag kan ha en början till benhinneinflamation. Fast vad vet jag. ;) Jag måste ut och springa / gå mer ändå ! Det är ju nyttigt att motionera, och det är nyttigt att få frisk luft, men jag vet inte om springa är så nyttigt för kroppen, eftersom man belastar kroppen så mycket genom att springa på hård mark. Hm.

Vad finns det mer kan göra för att röra på sig, bortsett från gym ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0