IMORGON ÅKER VI TILL STOCKHOLM


Ja, idag måste det packas hemma hos familjen Eklind och Andreasson. Jag och Johannes skall åka till Stockholm imorgon. Två-dagars/3 nätters-resa blir det. Båda skall egentligen åka upp i jobbärende + att jag skall passa på att hälsa på lite släktingar. Men vi kommer helt klart hinna med att ha bara-vi-två-tid, och lite shopping och gå ut och äta tillsammans. Det skall bli jätte mysigt. Det var så längesedan jag var i Stockholm, och nu skall jag dit med min Älskling. Kan det bli bättre? Jag tycker om Stockholm. Förr åkte jag upp på varje lov man hade i skolan. Men det har blivit mycket mindre nu. Har saknat det lite... Så det kommer kännas jätte roligt att komma dit imorgon. :)

Puss / Ella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0