AVENYN - DÄR VILL JAG BO

Hej-tjolahopp..
Nu sitter jag läääängst upp på Avenyn. Närmare bestämt på stadsbiblioteket. Har suttit här sedan nio i morse. Jätteskönt att få sitta här med laptopen. Helt ostört. Här får man allt gjort. Hemma kan man lätt bli distraherad av massa med saker. Man är och kollar i kylskåpet varje kvart, det kommer något kul på tv, man lägger sig i sängen, man hittar en tidning, man får för sig att måla naglarna osv. Här kan man sitta i lugn och ro. Bara datorn är ens vän för ett tag, + att jag gillar när det är lite liv omkring mig.



Sedan har jag och mami hunnit med lunch. Räksallad blev det. Jag blir nog kvar här ett tag till. Får se vad som händer efteråt.

Avenyn är för övrigt den bästa platsen i Göteborg. Jag vill bo här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0