HOME SWEET HOME

Nu är vi hemma i Götet igen. Stockholm har varit jättebra och resan hem gick bra. Nu känner jag dock att jag är jättesjuk (ingen överdrift) Har ont i min lilla hals och hostar som ett monster. Blööääähh. Not goodie. Så just nu är nossprej min bästa vän, och den personen som pysslar om mig. (Man skall bli ompysslad när man är sjuk) Typiskt bara är att jag och Johannes blir sjuka samtidigt när vi väl blir sjuka. Så ligger båda och snörvlar och vill ha någon som gör te åt en :) Men pysslar ju om varandra såklart ! Så nu skall jag kurera mig. Hoppas Göteborg har klarat sig utan mig i några dagar ;) hoho

Det här hade jag laddat upp med inför tågresan.

+ datorn och film, cocosbollar, choklad, kanelgifflar, brämhults juice, vatten och Johannes ;)

Det är underbart att vara två


Min Älskling, efter en lång Stockholm - Göteborgsresa


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0