YESTERDAY, TODAY...



Igår var jag och mami alltså inte på hotell Park Aveny, utan vi var på stadsteatern, på Götaplatsen och vi såg Park Aveny. Hon hade fått biljetter från jobbet. När var man på teater sist liksom? Nån gång under skoltiden, då man tvingades med att se någon dålig pjäs som man pustade sig igenom och där man smet i pausen. Men den här gången var något helt annat. Med Allan Svensson (fr Svensson Svensson), kan den bli annat än rolig då? Han var precis som i Svensson Svensson, fast ännu roligare. Och Carina M Johansson (vem nu det är?) var nästan ännu roligare. Samtidigt som Park Aveny skulle vara både glad och tragisk, så var skådespelarna så jäkla roliga så man kunde skratta hela tiden.

Idag skall jag ner på stan och inhandla en klänning (om jag hittar någon). En klänning för lite finare tillställning. På lördag skall jag nämligen vara Johannes sällskap till deras Avslutningsmiddag/fest för IFK Björkö. Så det skall jag ner och leta efter idag. Känner på mig att det kan ta hela dagen. Pjuuh, haha. :)

Ha det bra
Puss/Ella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0