STOCKHOLM DAG TVÅ

IDAG, Onsdag

Idag hade jag en lugn och jättehärlig morgon, innan jag och Louise åkte till en marknad med massor av saker,  som de har en gång / år. Älskar sånt. De hade allt mellan himmel och jord. Vi hann ta en snabb fika innan jag åkte för att möta min Älskling vid T-centralen. Vi har haft en jättemysig dag på stan tillsammans, han & jag. Vi har nog vart överallt. Haha. Nä, men vi gick över stor del av storstaden iallafall. Hittade Urban Outfitters. Gillade den starkt. Typiskt var bara att det var paraflax-väder. Men jag vill inte behöva åka från Stockholm redan. Klockan 7.07 går tåget imorgon bitti. Hej tupp, vad vi skall upp tidigt imorgon. :) Ha det bra alla ! Love

Först var jag och Louise på marknad

Sedan mötte jag upp Älskling i Stockholms stad

Och självklart var det typiskt svenskt väder idag

Jag ville absolut gå in i en second hand-butik när jag var i Stockholm

Och vi hann pussas lite också

Shopping shopping shopping. Regn regn regn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0