KATT & TIGER PÅ JOBBET


I am dead, (meat). Nä, men jag ligger halvt utslagen på soffan och läser Cosmopolitan och käkar några russin. På jobbet idag var alla katter och tigrar. Dagisjobb kan vara kul ibland. Barnen blev målade i fejjan. Deras små ansikten blev orange eller lila, med vitt och svarta prickar och streck, och det var morrhår och de blev så söta. Muuwwwaah.

I helgen är det Halloween. Utklädnad och buuuh på högsta nivå. Men inget sånt för mig, förrän nästa helg. :) Då är det Halloween-party. Undrar vad jag skall klä ut mig till?!... weeiiie hihiiih jeejjejejjj :D Vad kul att klä ut sig. Att för en kväll vara någon helt annan. Någon ful, eller läskig eller vacker eller sexig. Vadsomhelst! One night. Fun Fun Fun !

I helgen blir det nämligen något annat än pumpor och häxhattar. Familjen Eklind / Andreasson, är istället inbjudna till födelsedagsfest / inflyttningsfest. Fun Fun Fun !

Nu skall jag klappa ihop datorn och återgå till lite läsande. Jeejjejejj ! Ha det goodie-goodie.

Puss/ella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0