HEJ HEJ !

Min lilla dag igår gick snabbt. Hann knappt upp innan jag skulle iväg. Hann titta på en gammal repris av Top Model, som går som vanligt klockan nio på morgonen. Hann fixa ordning med lite papper och grejer som skulle skickas. Sedan åkte jag till Johannes på IKEA. Vi skulle iväg tillsammans (hemligt) och så övningskörde jag igår också, med Johannes som lärare ;) WOHO. Jag dööör, det är inte alls så lätt som jag trodde. Dumma växelspak. Haha. Men snart skall jag vara den bästa bilföraren ! :D Men för tillfället så tror jag att Johannes är livrädd när han sitter brevid mig. Haha ;)


Gaaah, jag har ingen mat hemma,.. eller jooo,, men,, jag orkar inte laga... Kan det inte finnas någon som kan komma hem med nyttig färdiglagad mat till mig varje dag ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0