MAAAIIIA-HII MAAIIA-HO MAAIIA-HA MAIIAHA-HA

Jag kommer ihåg när vi åkte till Sunny Beach, Jag och 3 kompisar. Vi hade precis slutat 9:an, hur gammal var man då? 15? Det var den sommaren då Sunny Beach var på sin början till att bli en turistort och det var innan det började gå utför. Det var den sommaren som Haiducii bet sig in i allas öron med Dragostea din tai. Guu det känns som det är huuur länge som helst sedan. Ca 4 1/2 år sedan om jag räknat rätt... Här är iallafall någon nyare tappning av låten som vi alla, för 4 1/2 år sedan älskade och som vi för 4 1/4 år sedan inte tålde.



Försökte hitta en gammal bild från SB och det hittade jag, från år 2004.

Jag i mitten (varför klippte jag bort mitt långa hår?) (Fast min klädstil vill jag inte ha tillbaks. Aldrig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0