JOBB PÅ ÅHLENS CITY


Jag fick precis ett samtal. Det var från Åhlens City's chef. Jag skall jobba där nu. Julextra.
Jag är jätteglad. Även om det är julextra, så kan det bli något mer. Jag får in en fot i branschen
osv. Jag hoppas detta kommer bli jättebra!

Jag var på arbetsintervju igår. Och jag har aldrig varit så nervös,(eller jo, det har jag), men iallafall,
det var hon som gjorde mig nervös. Det var läskigt, och jag tyckte att alltihopa gick åt pipsvängen,
tills nu, då hon ringer mig och säger: "Jag har fixat ihop ett schema åt dig!" Jag skrek bara Jiiippie
rakt ut. Hoppas hon hade hunnit lägga på då... haha. :D Så tack till mig (för att jag är så bra på
att prata), tack Fredrik (för att han la in ett så gott ord om mig) och tack Britt-Marie (för att hon ville
anställa mig)  :)

Ha en bra dag! Det skall jag ha!


Sofia Ronthén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0