HALLOWEEN

Hej och hopp !

Aaaallt bra? Ja Ja JA ! :) Självklart. Nu är killarna (ca 20st) ute och spelar paintball i skogen här på Björkö. HA HA. Massa kamouflerade pojkar mellan 20 och trettio år, springer och skjuter färg på varandra. Hett! (För det är väl det som paintball går ut på va? Skjuta på varandra. Med färgskott. Ja ja, hoppas de har roligt :) Jag däremot, fixar och donar här bara. Skall åka till stan när J kommer tillbaka. Skall hem till mami. Igår var vi på Halloween-party. Jag hade massa kul ! Men saknade lite att jag inte hade köpt en riktig utklädnad. Men skall jag vara ärlig, så är inte plånboken jättetjock hos en arbetssökande person. Och min är inget undantag. Så jag har viktigare saker att lägga pengar på. Typ... mat. Men, men, jag hade kul ändå. Johannes fick ju för sig att vara skadad, så vad passade inte bättre på mig än sjuksköterska! :D Brilljant, jag åkte och lånade lite grejor på dagiset. De hade det som behövdes. Så fick det bli igår. Men jag bara läääängtar till nästa gång man får chans att klä ut sig :) Och vem har sagt att det bara är på Halloween man gör det? Det kan ju komma en spontan utklädnings-fest? Jeejjejjeej! Här är iallfall några bilder från igår:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0