AFTERWORK BLEV DRINKKVÄLL

Igår tog Jag och Sara en spontan afterwork (fast vi inte hade jobbat) på Excet. Vi kom precis lagom till att de plockade bort buffén. HALLÅ! Vad gör dem? Plockar de bort all mat??? Vi är ju hungriga juuu! Jaja, tänkte vi, det är ju iallafall halva priset i baren. Jeejj.. Vi hade jätte trevligt, och så träffade vi en gammal kompis som jag och Johanna har firat midsommar med några år och som vi var i Båstad med, på tennisveckan. Och han är,,, gaaaalen! Alltid party. Så det blev en lite längre afterwork än tänkt, men vi gick ändå tidigt för att vara fredag. Vid tolv sa vi bye-bye. Och jag skrev ju att jag vart lite sjuk några dagar. Idag kan jag inte prata alls, min röst är borta ! BORTA!

Är det Pitt? Jag och Sara vågade inte fråga...


Vi  visste inte vart vi var någonstans,,, men snusdosan talade om det för oss...


Så fort vi träffade Philip så beställdes det in drinkar :) Här är några knasmörtar :D

Sara och jag


Dessa var extra goda



Sara vill också vara med och mixa :D


Se så glad man blir av dem


Jag och Sara har trasslat in oss. HA HA


Kommentarer
Sara

Guumman! neej är din röst borta, inte bra! Alkoholen borde ha dödat bacciiluskerna ju.. höörs! Puss snuffs!

2008-11-15 @ 14:35:28

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0