JULEN

Jag känner mig fortfarande lite hängig efter förkylningen, så jag skall nog ha en lugn dag hemma idag. Så kroppen får återhämta sig helt! Hade tänkt åka till stan och köpa ett par skor och ett par strumpbyxor, och kolla in två klänningar. Men jag tror jag väntar med det till imorgon, och istället bara tar det lugnt med min ELLE, en bra bok, god mat, kanske choklad, top model och lite snytpapper,, mm mysigt. Haha. Och så skall jag längta till min favorittid på hela året... julen. Jag längtar så till att sätta upp stjärnan i fönstret, tända fösta ljuset, börja slå in julklappar, mysiga hemmakvällar, lussebullar (kan inte få nog av dem), papparkakor och julmust. Och så får vi inte glömma Aladdin- och Paradis-lådan. En av varja skall man ha på soffbordet :D Love

    
        

Kommentarer
Anonym

hej!

jag tänkte tipsa dig om någonting du verkligen bör testa, har du hört talas om GratisMode? Det är en ny gratissida där du får gratis presentkort på upp till 1000 kr på! glöm gratisbio och alla andra sidor som tar åratal att samla ihop poäng på!

Du börjar med 50 p, och sen får du 40p om du skriver om gratismode på din blogg eller bdb, värvar du en aktiv medlem får du 50 p, du märker själv hur snabbt det går att samla poäng, självklart finns det massa mer att göra, läs på hemsidan!

Bli medlem via min länk och få 50poäng direkt!

http://www.gratismode.se/?c=1486

2008-11-17 @ 20:40:30

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0