KLIPP KLIPP

Hejsan Söta !

Idag har varit såååå underbar. SOL SOL SOL.
Guu vad mycket studentflak och tjoande och skrikande det är i stan nu, längs avenyn. Längtar tillbaks till den dagen. Det var ju en av de bästa dagarna i mitt liv, (än så länge såklart!) Och stå där på den stora lastbilen och skrika tills man fick ont i halsen, hoppa så man nästan flög ur och bli nerdränkt av champange... ÅÅÅ man var så glad.

Åkte först till IKEA idag och träffade Emelie och Emmie, innan vi åkte in till stan. Köpte några muggar och duschdraperi (som tydligen måste vara rött...? :/ GAAAHH) så tråkiga saker.. ja ja.. Sedan åkte vi in till stan och strosade runt lite. Sedan skulle jag iväg och klippa mig fick jag för mig, :) så jag stack iväg till FrisörCenter och fick en tid nästan direkt. Så där började håret flyga. VIPS-Wops.. Haha, nee men det skulle bara klippas upp lite och bli kortare där fram. Och det blev det :) Sedan hämtade J upp mig och mitt nyklippta hår.. :D



Love /Ell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0