IDAG, IGÅR, IMON

Hi Söta !
Guu, jag fattar inte varför jag inte hinner uppdatera bloggen längre. Skall verkligen bättra mig. Men jag har levt någon vecka utan någon inspiration alls.

Har iallafall äntligen fått några saker gjorda, som jag har haft på min att-göra-lista huuuur länge som helst.. Haha.

Imorgon skall jag jobba några timmar på eftermiddagen :) Skönt, jag börjar vid halv-två imorgon. :)

Idag har jag formaterat om hela min dator. (Jag är så duktig) Haha, nee men knasigt dator-språk är ju svååårt. Så jag hoppas allt blev rätt nu. Jag gjorde så den blev som den var när den var helt ny. Men jobbigt att installera allt igen. Jag är ju så dum, som inte skrev ner vad jag hade installerat. Kommer ju inte ens ihåg hälften... Haha. ja ja.. Det man inte saknar, behöver man ju inte...

Skall försöka mig ner till stan innan jobbet imon. Måste verkligen lämna tillbaka några shoppingfynd från förra veckan... ;) Tyvärr. Men jag måste även köpa lite mer tyg.. för det jag köpte sist räckte inte riktigt,, märkte jag... Har sytt nu när vädret varit sådär och jag inte jobbat. Jag älskar att sy klänningar. Men jag måste böra sy lite annat också. -Kjolar, toppar osv... :D

Har klippt av min balklänning  också, så jag kan få användning av den. Jag sydde ju den i sista stund innan balen förra året. Men den ser inte särskilt balig ut, när den är kort. Den ser rättare sagt inte alls balig ut när den är kort.


Vi. På balen 2007.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0