Bröllop

Jag hade lockat mitt annars så spikraka hår och allt igår, för en gångs skull - fast  det var ju nästan förgäves.. Haha.. eftersom det typ var orkan ute.. :)

Igår firade vi Love Love Love. :) ..mellan 2 människor, som båda är så jäkla otroliga. Helt crazy underbara!
Efter deras vigsel kom de seglande hit. hihi, så vi mötte upp dem med champagne och hela baletten på bryggan. Men det ser/låter härligare än vad det var. Haha, jag skojar inte - jag höll på att blåsa bort och frysa till en snögumma.. Men då var det ju food-time. MUMS. 3-rätters - det var för mycket för mig. Jag som alltid äter på resturang för att man får efterrätt - den orkade jag inte ens igår. (Vad har hänt med mig? Är jag sjuk? haha) Allt var iallafall jättetrevligt. The best.


                     Mmm! Säger jag bara: (synd bara att jag inte orkade äta den..)

                                               Söta Söta Unge. Man måste höra honom alltså. I want to eat him.. haha:


                                                 Och så har vi ju såklart kvällens Söta brudpar:


Det var lite från mig idag. Men nu är jag hungrig igen.. (Fast jag gjorde chokladbollar förut :) Och jag och J är verkligen lika där - Vi äter alltid tils det är slut. Så alla tog slut i ett nafs.. haha ja ja, är det söndag så är det..?


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0